Cei mai răsfățați copii de la Hollywood

Publicat pe Publicat în Vedete

Au cele mai scumpe haine, cele mai sofisticate jucării, iar petrecerile aniversare trebuie să fie tot mai inventive de la an la an. Avînd case şi conturi proprii, copilăria lor e departe de-a fi una obişnuită, ca a celorlalţi de vîrsta lor. Iată ce pretenţii au copiii starurilor!

Suri Cruise
Suri Cruise

Hollywoodul este o lume aparte nu doar pentru adulţi, ci şi pentru copii, care învaţă de mici că orice vis poate deveni realizabil. Asta în principal pentru că adulţii, care trag din greu ani la rînd să devină celebri şi bogaţi şi să primească o stea pe Walk of Fame, odată ajunşi în postura de părinţi, se dau peste cap să le ofere celor mici copilăria ideală.
Aşa se face că naşterile au devenit spectacole în sine – vezi eforturile lui Beyoncé şi Jay-Z ori ale lui Amal şi George Clooney de-a aduce pe lume copiii într-un mediu cît mai steril, dar şi cît mai intim, plătind o adevărată avere doar pentru zilele petrecute în maternitate. Primele fotografii cu copiii sînt adevărate business-uri – să ne amintim de preţurile cu care s-au vîndut pictorialele exclusive cu copiii Angelinei Jolie (14 milioane $ pentru gemenii Vivienne şi Knox), ai lui Jennifer Lopez (6 milioane $ pentru gemenii Max şi Emme) ori cu băiatul lui Matthew McConaughey (3 milioane $ pentru pozele cu Levi). Aşa că de ce copilăria juniorilor lor n-ar fi şi ea la fel de… preţioasă?
Vestimentaţie de lux
Încă din scutece, cei mici au haine de marcă, adesea de la vestite case de modă precum Dior, Louis Vuitton ori Versace, iar garderoba lor costă mai mult decît o maşină de lux.
De pildă, Suri Cruise, fiica actorilor Katie Holmes şi Tom Cruise, a fost declarată cel mai „fashionable“ copil de la Hollywood. Şi asta pentru că, la vîrsta de numai 4 ani, avea deja o garderobă estimată la peste 3 milioane $, numai cu haine de la Dolce&Gabbana, Marc Jacobs sau Salvatore Ferragamo, şi era un soi de trendsetter în materie de stil vestimentar pentru copii. Ba chiar a creat isterie în rîndul părinţilor, nemulţumiţi că a fost lăsată să poarte tocuri la o vîrstă atît de fragedă! Inutil să vă spunem că este de ani buni fană a pantofilor Jimmy Choo şi Gucci, că-i plac produsele de îngrijire de la Sephora şi că adoră să ia masa la Plaza. Fiţa maximă: a cerut celor de la room service să-i aducă, la miezul nopţii, o brioşă de ciocolată pe o farfurie aurită! Asta în ciuda eforturilor mamei ei de a-i oferi o porţie zdravănă de normalitate, după divorţul de tatăl ei. Dar cînd eşti fiica lui Tom Cruise şi ai deja, la 11 ani, 100 de milioane $ în conturi şi o locuinţă în New York, e greu să faci faţă tentaţiilor – mai ales cînd pînă şi bonelor le-a fost interzis să folosească negaţiile în preajma ta. Deci, nu-i poţi spune „nu“ lui Suri!
O garderobă de milioane au şi copiii familiei Beckham, care au devenit şi ei ţinta criticilor vestimentari, mai ales de cînd Victoria a intrat în rîndul designerilor. Iniţial, Romeo Beckham, fiul mijlociu al lui David şi al Victoriei, a fost star la această categorie. Deja la 8 ani, figura printre cei mai bine îmbrăcaţi „bărbaţi“ din lume într-un top realizat de către cei de la publicaţia GQ. Şi, într-adevăr, puştiul şi-a format în timp propriul stil vestimentar şi a fost cooptat în numeroase campanii publicitare, devenind imaginea Burberry Kids la vîrsta de 10 ani. Apoi, fratele său cel mare, Brooklyn, a fost ofertat să realizeze o campanie publicitară pentru parfumul Burberry Brit. De altfel, Brooklyn, care-i seamănă leit lui David Beckham, are toate uşile deschise în industria modei şi a apărut deja pe copertele unor reviste renumite (Vogue, Rollacoaster, Dazed) sau în videoclipuri precum cel pentru melodia Wake Up al trupei britanice The Vamp. De la tunsoarea modernă, copiată de la tatăl său, şi pînă la împrumutarea hainelor acestuia şi primele tatuaje făcute (şase pînă acum!), cel mai mare dintre fiii fotbalistului dă semne că îi calcă pe urme în ceea ce priveşte stilul. Între timp însă, atenţia mass-media a căzut pe nou-venita în familie, Harper Seven, pe care Posh a transformat-o într-un mic model încă înainte de-a împlini un an. În garderoba ei se găsesc hăinuţe de la Marie Chantal, Bonpoint, Chloe, Little Marc Jacobs, Converse, Stella McCartney, Burberry sau Zara. Iar acum, ca să vezi, stă în primul rînd la prezentările de modă, alături de Anna Wintour, celebrul redactor-şef al publicaţiei de modă Vogue.
La capitolul costume bărbăteşti, nimeni nu-l întrece pe Barron Trump (11), mezinul preşedintelui american. Crescut de tatăl său ca o autentică versiune mini-me, Barron şi-a însuşit look-ul lui încă din fragedă pruncie. La numai trei ani şi jumătate, a purtat costum la lansarea cărții surorii lui vitrege, Ivanka. Nu degeaba i se spune „little Donald“! Însă nu costumele tip Tom Ford au făcut furori printre fanii săi, cît tricoul inscripţionat „The Expert“ de la J-Crew, pe care l-a purtat în ziua în care s-a mutat la Casa Albă. Evident, site-ul brandului a fost luat cu asalt, iar stocul de tricouri la 29,5 $ a fost epuizat în timp record.
Dacă este însă cineva care are acces nelimitat la toate colecţiile de marcă, aceea este Valentina Paloma Pinault (9). Fiica actriţei Salma Hayek şi a omului de afaceri francez François Henri-Pinault are o garderobă comparabilă cu cea a celebrei sale mame, ea putînd alege orice obiect fashion comercializat de grupul condus de tatăl ei, Kering, care are în portofoliu Balenciaga, Alexander McQueen, Stella McCartney, Saint Laurent, Gucci, Bottega Veneta, Brioni, Christopher Kane ori Boucheron. Asemenea ma­­mei sale, Valentina adoră să fie în centrul atenţiei şi să defileze în cele mai luxoase ţinute pe covorul roşu. Iar actriţa ne asigură că fiicei sale îi place la fel de mult să evolueze în faţa camerei de filmat.
La fel de răsfăţată este şi Blue Ivy, fiica cea mare a lui Beyoncé şi Jay-Z, care încă din primele zile de viaţă a primit cadouri în valoare de 1,5 milioane $! Primii botoşei au costat 800 $, iar primul costumaş valora în jur de 4.000 $. Ca „oricărei” fetiţe de 5 ani, lui Blue Ivy îi plac hăinuţele roz, cu mult sclipici, rochiţele de la Dolce&Gabbana, gecile Gucci şi genţile Chanel. Dar cel mai mult îi place cînd ea şi mama sa poartă haine similare. Fiţa maximă: în 2016, şi-a însoţit mama la MTV Video Music Awards purtînd o rochie Mischka Aoki de 10.950 $, accesorizată cu o tiara de diamante de la Lorraine Schwartz şi cu pantofi Giuseppe Zanotti.