Posturile TV au prezentat prețurile pentru publicitatea electorală

Comisia Electorală Centrală a publicat condițiile de oferire a spațiului publicitar ale posturilor TV din R.Moldova. Ca și anii precedenți, cel mai scump preț al unui minut de publicitate electorală este oferit de PrimeTV – 3000 euro.

Postul public „Moldova 1” oferă un minut de publicitate contra 900 euro, fiind urmat de ProTV – 840 euro.

Posturile TV „Canal 2”, „Canal 3” și „Publika TV” oferă un minut de publicitate pentru concurenții electorali contra 800 euro.

Posturile TV afiliate socialiștilor, „Primul în Moldova”, „NTV Moldova” și „Exclusiv TV” (THT) va oferi un minut pentru difuzarea spotului publicitar contra 500 euro, iar „Accent TV” – 75 euro.

Prețurile la postul TV8 variază între 150 euro (off time) și 300 euro (prime time)/1 minut.

Prețurile pentru oferirea a spațiului publicitar la alte posturi TV sunt:

„Televiziunea Centrală” – 5000 lei (în jur de 250 euro);

„CTC MEGA” – 200 euro;

„Orhei TV” – 2000 lei (puțin peste 100 euro);

„Canal 5” – 100 euro;

„Vocea Basarabiei” – 1000 lei (circa 50 euro);

„Ru TV Moldova” – 500 lei (aproximativ 25 euro);

Postul de televiziune TVR Moldova a anunțat CEC și Consiliul Audiovizualului că nu va difuza spoturi publicitare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.